Platforma Promocji Blogów
  • ponad 68 100 artykułów przecztanych ok. 2 790 000 razy

Jak sprzedawać kwiaty? Case study z Białegostoku

Kilka miesięcy temu pisałem o tym jak reklamować kwiaty. Jako studium przypadku posłużyło mi, umieszczone na szybie jednej z białostockich kwiaciarni, wezwanie do podjęcia akcji. Więcej o nim przeczytasz TUTAJ. Dziś przyjrzymy się drugiej reklamie, która pojawiła się na szybie tej samej kwiaciarni. Prezentuje się tak: Jak sprzedawać kwiaty? – case study z Białegostoku Kartka widoczna jest z daleka, a więc odbiorca zwróci uwagę na nośnik. Wzorowo! Treść również jest prawidłowo rozmieszczona. Na pierwszy rzut oka pada pytanie: ZIMNO? Na które odpowiedź brzmi: „Tak! I to bardzo” (dziś w Białymstoku jest pięć kresek poniżej zera). Pozytywny odzew prowadzi odbiorcę do wskazówki w jaki sposób poradzić sobie z mrozem. Jest zawarte w niej zaskoczenie. KWIATY OCIEPLAJĄ ATMOSFERĘ Jednak na tym nie koniec, bo intrygujące rozwiązanie na mroźne dni uzupełnione jest dopowiedzeniem  ukrytym w nawiasie. (MIĘDZY LUDŹMI) Całość wizualnie opatrzona jest płatkami śniegu i innymi elementami graficznymi...


Przeczytaj cały artykuł:

Jak sprzedawać kwiaty? Case study z Białegostoku
Napisztekst
Kliknij "Like"
i weź udział w konkursie na Facebook